Friday, January 11, 2013

{ürün tanıtımı}Knorr Fırında Tavuk Çeşnisi-Acılı&Baharatlı

Knorr'un Fırında Tavuk Çeşnisi ile akşam yemeği

ben Eylül ayı'ndan beri diyetteyim. ama ne diyet. yok böyle lezzetli yiyecekler. arada onları da tanıtacağım, diyetten de bahsedeceğim. 

diyet daha doğrusu sağlıklı beslenmede bu akşamki akşam yemeğim tavuk ve salata idi. 3 tane tavuk baget yemem gerekiyordu. haşlanmış tavuktan gına geldi. zaten pek hazetmem kendisini. ne yapayım derken Migros'ta Knorr'un Fırında Tavuk çeşnisi çarptı gözüme. içeriğine baktım, sakıncalı bir şey göremedim. Bagetin derilerini ayıklatmıştım zaten. mis gibi yemek olursun sen dedim:) salata olarak da haşlanmış karnıbahar yemeğe karar verdim. böylece bu akşamki yemeği kotardım.

eve geldim. yapması o kadar basit ki. Knorr'un paketini iki bölmeli yapmışlar. üst bölmeden fırın poşeti çıktı, alt bölmede de çeşni vardı. fırın poşetine yıkadığım bagetleri(1 kilo) koydum. çeşniyi içine döktüm. poşetin ağzını yine paketin içinden çıkan bağ ile bağladım. bi güzel çalkaladım tavukları. her tarafı baharata bulandı. önceden 200 derecede ısıtılmış fırına koydum. unuttum sonra:) 45-50 dk pişme süresi vardı.


o arada karnıbaharlarımı tuzlu suda kaynamaya başladıktan sonra 10 dk haşladım. ufak parçalara bölüp 1 yemek kaşığı zeytinyağı ve 1 yemek kaşığı koruk ekşisi ile sosladım. sonra da afiyetle yedim:)
yerken o kadar kendimi kaybetmişim ki lezzetinden, fotograf çekmek tabağı bitirince aklıma geldi:) bu nedenle sana yeni bir servis hazırladım. buyur gel. bak hazır tabak:)

bir sonraki post kefir yapımı olacak.

No comments:

Post a Comment