Wednesday, May 1, 2013

Maydanoz kürü

Genelde sağlıklı beslenen bir insanım ben. Ağır yemekler pek tercihim değildir. Zaafım tatlılar. Bu postu hazırlarken "acaba markete gidip bisküvi alsam mı?yanına da çay demlerim süper olur" diyerek beni baştan çıkarmaya çalışan bir iç sesim var. Bakalım hangimiz galip gelecek:)

Bir dönem bu kürü yapmıştım. Ödem atmaya yardımcı. Kürü yaptığım dönemde cildimde bir parlaklık, güzellik de olmuştu. Daha pek çok faydası için İbrahim Saraçoğlu'nun röportajını okuyabilirsiniz. (Linki burada). Kendisinin önerisi bu kürü 15 gün süreyle yapmak. 15 gün bitince 1 hafta ara veriyorsunuz. Sonra bir 15 gün daha. 4-5 ay sonra tekrarlayabiliyormuşsunuz. 15 günde 1.5 kg verebilirmişsiniz. Ancak hamilelere KESİNLİKLE önermiyor! 


Ben 15 gün yaptım, bıraktım. bu ara tekrar yapmak istiyorum üşenmezsem.
Malzemeler:
-15-16 dal maydanoz (yıkanmış)
-yarım limonun suyu
-1 su bardağı (200ml) su

Yapılışı:
-malzemelerin hepsini blenderdan geçiriyoruz. Bende el blenderı var. O da iş görüyor. Sürahi tipi blender olmasına gerek yok yani.
-Kahvaltıdan yarım saat önce içiyoruz.
-Şifa olsun :)

No comments:

Post a Comment